niedziela, 3 listopada 2019

Małe albumy zamknięte w bombkach

Znane są miasteczka zamknięte w bombce ale pomysł zamknięcia albumu w bombce Zuzy Gułaj już w zeszłym roku miałam zamiar zrealizować. Nie miałam odpowiednich bombek, chciałam z przekładką. i w dalszym ciagu takich nie mam. Sięgnęłam więc po zwykłe, całe zamknięte. Myślałam że albumik wielkości 6 x 3,5 - 4 cm  nie zmieści się w bombce o średnicy 8 cm, ale po próbach i przymiarkach, stwierdziłam że spokojnie bombka się zamknie. Zrobiłam 3 komplety. Bombki ozdobiłam papierem ryżwym, a albumiki oczywiście z papierów  mintajowych.


















Wszystkie albumiki maja 6 kart = 12 stron i zmieszczą zdjęcia wielkości 3x6 cm.

10 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci wyszły Krysiu! I to aż trzy na raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym je robić i robić, jak wiesz jestem bardziej albumowa niż kartkowa :) dziękuję że mnie odwiedziłaś.

      Usuń
  2. One sa maluśkie! ale za to grubasy ;)) i tak oto decu połączyło się znów ze scrapem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest to co tygryski lubią najbardziej :)

      Usuń
  3. WOW. Ale świetny pomysł. Idealne jako świąteczny upominek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę z niedowierzaniem...no! Fantastyczne to jest...

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się. Oryginalny pomysł na upoinek

    OdpowiedzUsuń
  6. Mały, cudny hurcik powstał.
    Ten Zuzy już kiedyś też podziwiałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły pomysł na upominek 👍😄 gratuluje wykonania :)

    OdpowiedzUsuń