sobota, 18 maja 2019

Album z papierami Wilderness

Po wielu pracach z kolekcja Marry Me, z ochotą przystapiłam do cięcia kolejnej świetnej kolekcji Mintay bt Karola. To zupełnie inna bajka.  Po delikatnych ślubnych grafikach odmiana znacząca ale równie radosna. Wykorzystałam karty albumu z beermaty i całkiem dobrze się wspierała grafika z kształtem. Jak zwykle nie mogło zabraknąć kieszonek, wodospadu, harmonijki. Zdjęcia zrobiłam przed spięciem kółkami dla lepszego wizerunku zdjęć. Dorobiłam również etui.

piątek, 17 maja 2019

Album i kartka z papierów Married Me

Ta kolekcja papierów długo u mnie gościła. Sporo prac powstało na bazie pięknych grafik i deseni. Dziś ostatnie prace - album portfelowy i kartka stojąca. Zamieniłam  funkcja klapki na podpórkę.

piątek, 10 maja 2019

Albumy portfelowe

Zrobiłam aż 2 szt. ponieważ papiery z wiejskiej kolekcji juz swoje odleżały i czas było je użyć. Połączyłam je z kolekcją Spring time.

wtorek, 7 maja 2019

Kartka wg mapki

Majowo na Rogatym  kartkowo wg mapki. Połączyłam kolekcje Magicznej Kartki z kolekcją Studio 75 i Mintay by Karola.




I jeszcze mapka 

poniedziałek, 6 maja 2019

Śląski Zlot Scrapowy - Papiórzany Comber

Bardzo lubię ten Zlot i żałuję że już po, i znów za rok i tak co roku. Tym razem zamówienie złożyłam wcześniej i tym sposobem miałam wiecej czasu na pogaduchy. Poznałam nowe kolezanki, Grupa Wsparcie na Starcie stawiła się licznie i chętnych do wspólnego zdjęcia ciągle przybywało.
 Upamiętniłam ten dzień LO-sem dla siebie.

piątek, 3 maja 2019

Zakładki i tagi

Zakładki i tagi na beermacie  z użyciem papierów z kolekcji Secret Place. Niektóre papiery połączyłam z papierem ryżowym i uzyskałam całkiem niezły efekt. Wielkości są różne od 19 cm do 10cm wysokości.

piątek, 26 kwietnia 2019

Album ślubny mały

Mały album ślubny 10.5 x 14.5 x 4 cm wykonany całkowicie ręcznie ( hidden hinge ) z delikatnej kolekcji papierów Simple Story beige, które kupiłam chyba jeszcze w ubiegłym roku...Zastanawiałam się czy przeznaczyć je na album komunijny czy ślubny. Moim zdaniem pasują do obu tematów.

środa, 17 kwietnia 2019

Tea lighty w opakowaniu

Temat kwietniowy na Rogatym to ozdobione i zapakowane tea lighty. Moje owinęłam  taśmami  washi i zapakowałam w osłonkę. Świeczki utrzynują się dzięki ukrytym magnesom.



piątek, 12 kwietnia 2019

Album trzyczęściowy

Album zrobiony z kitu projektu Zuzy Gułaj przeznaczony na zdjęcia o wym. 10 x 15 cm. Składa się z 3 części zagospodarowanych do wklejania zdjęć. Jego wielkość 16 x 22 cm po rozłożeniu ma 60 cm. Zmieści ok. 50 szt. Niektóre strony zmieniłam wg mojego pomysłu, ale główny projekt albumu zachowałam.


czwartek, 4 kwietnia 2019

Tryptyk

Jakiś czas temu zrobiłam kartke w formie tryptyku. Bardzo lubie ten rodzaj ozdabiania kartek i obrazów ozdabianych w technice decoupage. Grafika z kolekcji Bloomville wspaniale nadaje się do tworzenoia trzyczęściowego obrazu.





Kartka rozłożona  ma wymiar 21 x 13 cm.


niedziela, 31 marca 2019

Kartka wg mapki - marcowa

Kartka świąteczna dla Rogatego wg mapki. Wcześniej postanowiłam że wszystkie  mapki  na Rogatym w tym roku, zrobie z ubiegłorocznej kolekcji Mintay by Karola -  Christmas stories, z  papierów jakie jeszcze mam. Serwetka i napis tekturkowy są w kolorze jasnego i ciemnego złota.



Kartka wewnątrz przygotowana do wpisania życzeń.
Mapka marcowa

Album gwiazda

To mój pierwszy album w formie gwiazdy. Zainspirowały mnie dziewczyny pokazujące swoje albumy  na Fb Mintay Papers Inspo Place. Moja gwiazda jest przygotowana do wklejenia zdjęć ze świąt B.N. Tworzenie bazy i późniejsze ozdabianie to dla mnie nowe doswiadczenie.

wtorek, 26 marca 2019

Niekończąca się kartka

Niby jedna kartka a odsłon wiele.W zależnośći od kierunku przekładania stron, uzyskać można 7 różnych widoków. Choć kartka wydaje się bardzo skomplikowana, to jednak forma jest bardzo prosta. Dzięki tutorialowi Moniki Weclewskiej - bardzo dziekuję -  może się każdy przekonać, że da radę zrobić taką niekończacą się kartkę.


sobota, 16 marca 2019

Album dziecięcy

Bardzo lubię robić albumy, a mając śliczne papiery z kolekcji Kiddy  kroiłam je z wielką uwagą, żeby maksymalnie wykorzystać piękne grafiki. Udało mi się wszystko zrobić samodzielnie, choć z wieloma wpadkami, choćby takimi jak - przykleiłam grafiki do góry nogami, lub umieściłam shakera  na etui zmiast na grzbiecie albumu nie mówiąc o innych. Praktycznie od poczatku do samego końca w tym albumie się różnie działo. Starałam się jak zwykle w albumach zastosować książeczki, maty, kaskady, tagi, które są świetnymi dodatkami do poszerzenia ilości zdjęć w albumie. Zrobiłam też pierwsze etui do albumu korzystając z filmiku Asi Szulik, której dziekuję za szczegółowy, jasny przekaz. Etui zrobiłam z tektury falistej, i dla usztywnienia, całość  dwustronnie wykleiłam papierem scrapowym. Album wielkośći 21 x 15 cm  z 6 kartkami. zmieści ok.50 zdjęć różnej wielkości.