wtorek, 2 lipca 2019

Mini album z kartki A4

Postanowiłam zrobić mały album wg tutorialu April, za który bardzo dziekuję. Przyznam że mimo różnych albumów jakie zrobiłam, ten sprawiał mi kłopot ze złożeniem:) dziwne nie? Album z jednej karty A4 i trudności w poskładaniu. Tak czasem mam.:) Album ma wymiary 11 x 9 cm i mieści zdjęcia wielkośći 7.5 x 10 cm. Zamknięty w pudełku zamykanym na magnes.
Do ozdobienia stron użyłam dwóch różnych kolekcji papierów oczywiście Mintay by Karola, które wzajemnie zawsze do siebie pasują. Tym razem to Birdsong i Together


Zakładki na wymianę plus tagi

Rogaty  zaprosił do wymiany zakładek.  Lubię takie wymiany bo zawsze to niespodzianki a ich przygotowanie dla swojej pary cieszą. Tym razem wymieniałam się z Martą Borowską,której zakładki są bardzo radosne i dopracowane w szczegółach upiększających całość. Do zakładek dołączone były wycinanki opakowane  w ladne etui. Dziękuję Marto.


Moje zakładki wykonałam na papierze akwarelowym Canson. Do zrobiena tła użyłam ekoliny i różne stemple. Dwie zakładki poleciały do Marty. 


Przy pracy z zakładkami, zrobiłam także kolorowe tagi.


Zakładki i tagi wstawiam na Link Party
baner link party1

wtorek, 25 czerwca 2019

Mały album w pudełku

Kiedyś zrobiłam już taki album a nawet 2 - jeden na warsztatach Zuzy Gułaj a dugi już samodzielnie. Wróciłam do tej formy ponieważ mam jeszcze wcześniej kupione pudełka, a że u mnie ostatnio albumowo to dlaczego nie?.....

środa, 19 czerwca 2019

Małe formy - dwa mini albumy

Sezon na albumy i małe albumiki trwa. Na Rogatym małe formy w tym miesiącu to albumy. Zrobiłam 2 szt.  Pierwszy z jednego arkusza 30 x 30 cm, a drugi zawiasowy.


piątek, 31 maja 2019

Album z kopert

Dawno , kiedyś zrobiłam album z kopert i po czasie wróciłam do nich. Z 6 sztuk wielkości 11 x 16 cm powstał całkiem fajny album z kieszeniami. Czołowe strony ozdobiłam papierami z kolekcji dziecięcej, a strony z kieszenią papierem weselnym i wbrew pozorom, całkiem ładnie się uzupełniają.


sobota, 18 maja 2019

Album z papierami Wilderness

Po wielu pracach z kolekcja Marry Me, z ochotą przystapiłam do cięcia kolejnej świetnej kolekcji Mintay by Karola. To zupełnie inna bajka.  Po delikatnych ślubnych grafikach odmiana znacząca ale równie radosna. Wykorzystałam karty albumu z beermaty i całkiem dobrze się wspierała grafika z kształtem. Jak zwykle nie mogło zabraknąć kieszonek, wodospadu, harmonijki. Zdjęcia zrobiłam przed spięciem kółkami dla lepszego wizerunku zdjęć. Dorobiłam również etui.

piątek, 17 maja 2019

Album i kartka z papierów Married Me

Ta kolekcja papierów długo u mnie gościła. Sporo prac powstało na bazie pięknych grafik i deseni. Dziś ostatnie prace - album portfelowy i kartka stojąca. Zamieniłam  funkcja klapki na podpórkę.

piątek, 10 maja 2019

Albumy portfelowe

Zrobiłam aż 2 szt. ponieważ papiery z wiejskiej kolekcji juz swoje odleżały i czas było je użyć. Połączyłam je z kolekcją Spring time.

wtorek, 7 maja 2019

Kartka wg mapki

Majowo na Rogatym  kartkowo wg mapki. Połączyłam kolekcje Magicznej Kartki z kolekcją Studio 75 i Mintay by Karola.




I jeszcze mapka 

poniedziałek, 6 maja 2019

Śląski Zlot Scrapowy - Papiórzany Comber

Bardzo lubię ten Zlot i żałuję że już po, i znów za rok i tak co roku. Tym razem zamówienie złożyłam wcześniej i tym sposobem miałam wiecej czasu na pogaduchy. Poznałam nowe kolezanki, Grupa Wsparcie na Starcie stawiła się licznie i chętnych do wspólnego zdjęcia ciągle przybywało.
 Upamiętniłam ten dzień LO-sem dla siebie.

piątek, 3 maja 2019

Zakładki i tagi

Zakładki i tagi na beermacie  z użyciem papierów z kolekcji Secret Place. Niektóre papiery połączyłam z papierem ryżowym i uzyskałam całkiem niezły efekt. Wielkości są różne od 19 cm do 10cm wysokości.

piątek, 26 kwietnia 2019

Album ślubny mały

Mały album ślubny 10.5 x 14.5 x 4 cm wykonany całkowicie ręcznie ( hidden hinge ) z delikatnej kolekcji papierów Simple Story beige, które kupiłam chyba jeszcze w ubiegłym roku...Zastanawiałam się czy przeznaczyć je na album komunijny czy ślubny. Moim zdaniem pasują do obu tematów.

środa, 17 kwietnia 2019

Tea lighty w opakowaniu

Temat kwietniowy na Rogatym to ozdobione i zapakowane tea lighty. Moje owinęłam  taśmami  washi i zapakowałam w osłonkę. Świeczki utrzynują się dzięki ukrytym magnesom.



piątek, 12 kwietnia 2019

Album trzyczęściowy

Album zrobiony z kitu projektu Zuzy Gułaj przeznaczony na zdjęcia o wym. 10 x 15 cm. Składa się z 3 części zagospodarowanych do wklejania zdjęć. Jego wielkość 16 x 22 cm po rozłożeniu ma 60 cm. Zmieści ok. 50 szt. Niektóre strony zmieniłam wg mojego pomysłu, ale główny projekt albumu zachowałam.


czwartek, 4 kwietnia 2019

Tryptyk

Jakiś czas temu zrobiłam kartke w formie tryptyku. Bardzo lubie ten rodzaj ozdabiania kartek i obrazów ozdabianych w technice decoupage. Grafika z kolekcji Bloomville wspaniale nadaje się do tworzenoia trzyczęściowego obrazu.





Kartka rozłożona  ma wymiar 21 x 13 cm.