niedziela, 20 października 2019

Exploding box- wymiana

Któż z nas nie zrobił choć jednego explodinga?  Olga Bielska pokazała rozwiazanie z pudełkami wewnątrz wypełnionymi przydasiami i zaproponowała wymianę dla chętnych do zrobienia explodinga wg Jej projektu. Bardzo mi się to wypełnienie spodobało i wzięłam udział w zabawie. Moją parą była Dominika Kowalczyk, której pudełko było naprawdę eksplodujące pięknym wyposażeniem.








Wspaniałości jakich nie znałam - choćby kwiatki bawełniane to dla mnie piękna nowość! i dużo innych przydasi które lubię.
Moje pudełko zrobiłam z kolekcji papierów Home for Christmas Mintay by Karola.






Co nie co się zmieściło :)

3 komentarze:

  1. Oba śliczne i aż się chce tam poszukać niespodzianek, a trochę ich tam weszło ! super zabawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja... a ja o tym nie wiedziałam, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne.:) Niesamowite ile niespodzianek tam weszło.

    OdpowiedzUsuń