sobota, 4 sierpnia 2018

Album hidden hinge

Do zrobienia tego albumu przygotowywałam się bardzo długo, wreszcie moje zmagania z nowymi sposobami łączenia i wklejania zakończyłam. Oto efeky mojej pracy. Album ma tylko 6 kartek, ale pomieści ok. 80 zdjęć, a nawet więcej. Piękne papiery Mintaj  by Karola Piątek 13 kolekcja duża i mała i dodatki, pozwoliły mi  ciekawie i radośnie upiększać strony.







Nie sposób pokazać wszystkich stron z rozkładanymi książeczkami,  harmoniką i wodospadem. 




Ta książeczka jest zdejmowana, na stronie przytrzymuje ją magnes


W stronach sąsiadujących ze sobą umieściłam maty. 
 A to inne drobiazgi które są schowane w kieszonkach

Na koniec z niewielkiej ilości pozostałych papierów zrobiłam  kartkę stelażową.

To mój pierwszy taki album ale na pewno nie ostatni :)
Wzbogaciłam się o film.

10 komentarzy:

  1. Ale cudo!!!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Te albumy to jak wirusy jakieś...mogę o nich myśleć godzinami. Twój jest sprytnie zrobiony, wesolutki przy tym... takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, gratuluję cipomyslu i efektu. Ja takiego jeszcze nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludka dziękuję serdecznie. Ja chyba najbardziej z wszystkich prac lubie robić albumy.

      Usuń
  4. Fantastycznie wyszedł Ci ten album! świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wszystko i pracochłonne, ale efekt rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Papiery są cudne :) Ja z nich robiłam album dla córki. Ale korci mnie następny z tymi papierami w roli głównej :) Album śliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie sporo było obmyślania ale całość wygląda na medal i wykorzystalas te papiery doskonale :)

    OdpowiedzUsuń