piątek, 4 maja 2018

Album z magnesami

Bardzo lubię oglądać albumy i czasem uda mi się zrobić coś nowego. Dzisiaj pokażę album w którym po raz pierwszy użyłam magnesów, Dla mnie nie było to takie oczywiste. Album składa się tylko z okładek, ale ich wnętrze jest dość bogato wyposażone w maty, kieszenie, opaski i tagi. Wykonany całkowicie ręcznie.





Album jest wielkości 21.5 x 15.5 cm i pomieści sporo zdjęć. Dokładnie nie liczyłam ale ok. 50 na pewno. A jutro na warsztatach, będę poznawać tajniki innego albumu.

10 komentarzy:

  1. Piękny wyszedł... kurcze, tak mnie kręcą ostatnio nowe bazy wszelakie, a czasu jak na lekarstwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie,kwieciściei kolorowo- uwielbiam patrzeć jak sięgasz po coraz to nowe techniki i formy.
    P.S Będę na warsztatach u Moniki mam nadzieję Cię uściskać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie - ja będę u Mariusza i u Zuzy do 18.00 więc chyba po warsztatach się uściskamy:)

      Usuń
  3. Przepiękny album ,wszystko po mistrzowsku skomponowane i ze smakiem dobrane kolorystycznie.Takie są moje odczucia chociaż zupełnie nie znam się na komponowaniu i robieniu albumów .Twój podoba mi się bardzo !!!
    Pozdrawiam i życzę twórczej pracy na warsztatach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny album, ile w nim zakamarków. Śliczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten album, ja rowniez uwielbiam to oglądać je, a co dopiero takie wlasnoreczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze i mocno podziwiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń