poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Komu zakładkę, komu zakładkę, komu ?

Wszystko za sprawą zakładek Inki na które apetyty miało mnóstwo dziewczyn. Ograniczenie rozdawnictwa sprawiło, że postanowiłam zrobić 3 zakładki dla dziewczyn, którym moja praca również przypadnie do gustu.  Zakładki  wielkości 15 x 5 cm embossowane na zimno i cieniowane pastami woskowymi podobnie jak Wiaderko, mają dodatkowo element graficzny w postaci malutkich elfów ukrytych w kielichach kwiatów.
Nie jestem namiętnym czytaczem, ale czasem sięgam po książkę, a zakładki schowane:)
Zostawiam Was z wyborem jednej z 3. Może się komuś spodoba któryś elfik.
 Mam jeszcze niespodziankę. Wybieracie się na Śląski Comber w maju ? Dla pierwszej dziewczyny którą tam spotkam zrobiłam też zakładkę i ją obdaruję więc do zobaczenia :)
Zapraszam do wybierania.

8 komentarzy:

  1. Są przecuuuudne!!!! I do tego w tej tajemniczej technice!
    Oczywiście - zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygrałam u Inki, ale jestem typem chomika i uwielbiam zakładki, a ta z elfem w niebieskim kwiatku skradła moje serce, więc i tu grzecznie ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam i zostaję z Tobą na dłużej.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zakładki w tej tajemniczej dla mnie technice !Ustawię się w kolejce chociaż do wygrywania nie mam szczęścia .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja po Twoje już mysich łapek nie wyciągnę... chociaż cudne te elfiki i media połyskujące metalowo... piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są:) Chciałabym, chciała...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zdążyłam, prosto z podróży zasiadłam do komputera żeby tylko nie przegapić :) Ja chcę, oczywiście że chcę bo są śliczne. Tylko jak tu z pośród trzech śliczności wybrać ta jedną jedyną...? Ale jak mus to mus i chyba najbardziej wpadła mi w oko ta niebieska, ale i ta środkowa jest cudna i jak tu się zdecydować? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez baaaardzo chętnie! Marzy mi się liznąć nieco mediów, bo nie mam o tym pojęcia a te zakładeczki- miodzio! Podobają mi się wszystkie, więc jeśli los byłby łaskawy, to ucieszę z którejkolwiek:-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą szczęściarą na Zlocie byłam ja. Dziękuję za cudne spotkanie i prezent.

    OdpowiedzUsuń