wtorek, 17 kwietnia 2018

Komu zakładkę? już wiadomo

Najtrudniejszy moment dla mnie - komu wysłać komu... dość dziewczyny się nastały w kolejce :) więc nie zwlekając melduję :
Pierwsza zakładka - dla pierwszej zgłaszającej chęć otrzymania czyli dla Maj
Druga poleci do Elżusi żeby mogła tę "tajemniczą technikę " zobaczyć i uwierzyć że ma szczęście.
Trzecia będzie dla spieszącej się Czarnej Damy która obawiała się, że nie zdąży :)
Właściwie u mnie stojące dziewczyny omal wszystkie wystały zakładkę, bo i Lenka i Arte mają swoje wystane u Inki. Została jedna zakładka do oddania na Śląskim Combrze, więc kto wie, może trafi do Ludki czy Hubki?  Dziewczyny - bardzo Wam dziękuję że zjawiłyście się na mojej spontanicznej pierwszej zabawie. Po adresy zwrócę się do Inki. 

7 komentarzy:

  1. Jak cudnie, cieszę się ogromnie i bardzo bardzo Ci dziękuję. I gratuluję pozostałym dziewczynom, które też będą miały to szczęście dostać te cudne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zakładka jest już u mnie, łącznie z tym super dodatkiem. Bardzo, bardzo Ci dziękuję, super jest :)

      Usuń
  2. Gratuluję Dziewczynom:) MNie na Combrze nie będzie, więc pewnie Hubka się załapie:) Pozdrawiam bardzo ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę własnym oczom !!! Wygrałam pierwszy raz w zabawie blogowej !
    Dzięki !!!!!!! Gratulacje dla Dziewczyn !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję!!!!! Ogromnie się cieszę, uwielbiam zakładki, no i będę mogła na żywo obmacać! Cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń