sobota, 6 stycznia 2018

Święta na okrągło

Nowy Rok na Rogatym blogu rozpoczynamy nowym wyzwaniem. Forma zabawy taka sama jak była ( robimy jedną kartkę świąteczną )  tylko tematycznie inna. Co miesiąc będziemy liftować kartki podane przez  Złotą Dwunastkę. Zabawę nadal prowadzi Inka. Zostałam poproszona o wytypowanie swojej kartki na pierwszy miesiąc, i otrzymałam kartkę Inki. I tak rozpoczęłyśmy zabawę.
Oto kartka Inki  którą  "przeinaczyłam" .  Więcej szczegółów n.t. zabawy znajdziecie  na blogu.
 Po liftingu

Zachowałam formę kwadratu, użyłam 3 warstw papieru, grafikę w kole ( u mnie tekturka ) gałązki, wstążkę,  sznurek i napis.
Myślę że ten pomysł spodoba się ekipie rogatej ( nie tylko) i będziemy podziwiać wiele przemian kartkowych .
Jestem bardzo ciekawa liftu mojej kartki jeśli ktoś ją wybierze - to dopiero emocje. :)
Ciekawie również zapowiada się  tworzenia grudniownika przez cały rok.

9 komentarzy:

  1. Ten pomysł się chyba podoba, mnie się podoba wyjątkowo! Twoja kartka chyba bije oryginał, tak ją "przeinaczyłaś" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne obie wersje :-) W liftach na szczęście możemy troszkę poszaleć ,aby nie kopiować pracy czyjejś tylko pokazać swoje pomysły na nią :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, bardzo mi się podobają :) Serdecznie pozdrawiam -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam lifty - twój zasługuje na wielki podziw - wyszło przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Cóż więcej dodać. Ta kolorystyka stonowana mnie również zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie prace śliczne-Twoja zaś bardzo stonowana i elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna praca! Bardzo mi sie podoba! Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń