niedziela, 14 stycznia 2018

Album kaskadowy

Ten album chodził za mną już od bardzo dawna. Wreszcie zrobiłam moje odkładane na później dzieło. Album składa się z 2 rzędów kart 10 x 10 cm zachodzących na siebie, ozdobionych pięknymi papierami wiosennymi. Wszystko wycinałam i kleiłam sama, od okładki począwszy na wnętrzu kończąc. Zrobiłam taki mini tutorial w fotografii :)
Plamka na obiektywie

Najtrudniej było wybrać papiery a trochę ich wychodzi
Karty ozdabiane dwustronnie


I przyszedł czas na ozdobienie okładki
Przyznam że bardzo pracochłonny jest ten album, ale z pewnością nie jest to mój jedyny.

7 komentarzy:

  1. Jest piękny, warto było poświęcić czas na zrobienie go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Może kiedyś zrobię taki bo mi się podoba ... bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! takiego nie widziałam- zaskakujesz!Świetna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja cudny, jake cudne papierki w środeczku :)

    OdpowiedzUsuń