wtorek, 5 grudnia 2017

Torba pełna świąt

Zabawa na Rogatym dla kartkujących świątecznie cały rok zaproponowała Inka, której dziękuję za dobry temat i  prowadzenie zabawy. W losowanych parach  przypadłam do Agaty. Z wielką radością ozdobiłam zwykłą pakową torbę eko i wypełniłam świętami :)





Dzisiaj odebrałam torbę pełną świąt od Agaty. Czego tam nie było... Cztery torby jak 4 niedziele adwentowe a każda wypasiona różnościami:  słodkimi, herbacianymi, robótkowymi i przydatnymi.Czekoladki już spałaszowałam bo jestem łasuch na czeko, piękne gwiazdki szydełkowe  na pewno zawisną na choince, kalendarz wykorzystam do Grudniownika ( skąd wiedziałaś że będę robić ...?) choinka, kwiatki, herbatka pachnąca  na mroźne wieczory postawiona w filiżance na pięknej świątecznej podkładce, zawieszki dzwonków i śliczna kartka z pięknymi życzeniami.



Dziękuję Agato za tyle dobroci ukrytych w ślicznych świątecznych torbach.Myślę że miałyśmy dużo radości przy pakowaniu i oczekiwaniu na niespodziankę.Więcej szczegółów pewnie będzie na blogu Agaty

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zabawy. Najpierw oczekiwanie na wymiankową "drugą połówkę", potem radość tworzenia i ekscytacja oczekiwania na prezent.

    Piękny prezent dostałaś.
    Agata też otrzyma niepowtarzalną świąteczną torbę. JaK widzę wykonałaś ją na takiej samej bazie hak ja. Mój twór będzie jutro na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och prawdziwa magia świąt! Pomysł Agaty na paczki w paczce - wspaniały, jak i wszystko co pokazałaś, a Twoja torba pewnie też oczy cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie przygotowałyście cudowne niespodzianki. Bardzo miła zabawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ciesze sie i dziekuje Krysiu za świetna zabawę!!! Serce rośnie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super ozdobiłas tą swoją torbę. Pięknie się wymieniłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne torby i piękne wkłady...Zabawa przednia...I jak pięknie napisane...Wypełniłam torbę świętami....

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ wypakowałyście bogato swoje cudne torby dziewczyny, ileż tam skarbów!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się wymieniłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I mnie podobają się torby i ich zawartość. To była świetna zabawa. Pozdrawiam ciepło dziękując jednocześnie za odwiedzanie mojego bloga i komentarze.

    OdpowiedzUsuń