sobota, 9 grudnia 2017

Mini kartka

Dla relaksu na Rogatym ostatnie wyzwanie w tym roku, mini kartka. U mnie to mini ma 7.5 x 7.5 cm. To meander book w którym umieściłam swoje 12 kartek z zabawy  całorocznej, takie mini podsumowanie całego roku na Rogatym.










Agata z pewnością pozna swoje przydasie ze świątecznej paczki :) które chętnie wykorzystałam.
 Dziękuję dziewczyny za wspólną zabawę, za miłe słowa jakie zostawiłyście na moim blogu i mam nadzieję, że w przyszłym roku znów się spotkamy na naszym Rogatym blogu.

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na zamknięcie kolekcji w jednym miejscu ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Carmen ale zaszalałaś ! Wspaniała pamiątka i całą tegoroczna kolekcja zachowana 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Czadowy albumik,który będzie fajną pamiątką naszych całorocznych zmagań;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie bardzo mi się podoba :) Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa:) Pozdrawiam grudniowo-Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczka jest super:) i bardzo fajne podsumowanie, oryginalne;)

    OdpowiedzUsuń