sobota, 17 czerwca 2017

Mediowo

Ostatnie prace są bogate w różne media i nie tylko. W ruch poszła gaza, którą owinęłam puszkę, i ozdobiłam techniką decu, To taka rozgrzewka przed twórczą kolejną sobotą.
A dzisiaj razem z Inką tworzyłam pracę na podobraziu wielkości 25 x 25 cm.
Dość duża powierzchnia do zagospodarowania nie jest łatwa. Nie robię LO więc wprawy brak.
Zaczęłyśmy wybierać i przymierzać tekturki, w ruch poszły stemple, maski, mgiełki, farbki i inne dodatki.

Każda skupiona na swojej pracy, a te bardzo  się różniły tematycznie i wykonawczo, choć pracowałyśmy tymi samymi materiałami.




To była pracowita, owocna sobota - dziękuję Ci Inka.

5 komentarzy:

  1. I ja dziękuję, sprzątanie zostawiłam na Twojej głowie a sama pomknęłam jak te ptaszki i tyle mnie widzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam radę, dobrze że zdążyłaś przed deszczem.

      Usuń
  2. Rewelacja!!!!! No i cudna zabawa :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna puszeczka, ale blejtarmy wyszły super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jak twórczo i śliczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń