czwartek, 22 czerwca 2017

Kartka na wyzwanie

Mam nowe bazy  kartek większe,  na których można  zmieścić trochę więcej. Do ich zapakowania kupiłam pudełka  żeby wyższe kompozycje łatwo było zapakować. 
Trafiłam na fajne wyzwanie w Scrapku i chętnie wezmę w nim udział z moją nową kartką. 
Zabawa w bingo. Wybrałam  pierwszą linię: 
tkanina - 2 skrawki szafirowego materiału
stempel - u mnie też 2, napis i pałki wodne
  2 media - pasta modelująca i mgiełki,
  Mam też 2 serca  i tekturki bo miałam linię z sercem na uwadze ale w końcówce pomyliłam  koronkę z materiałem, dobrze że się odnalazłam w innej linii :)



Zabawa trwa do 2 lipca i można się przyłączyć i zagrać w  Bingo :)

6 komentarzy:

  1. Nowe bazy, nowe zabawki to potem są nowe prace! Mediowanie kręci Cię i wyraźnie sprawia radość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ skomplikowane wytyczne! Cuuudna kartka!!!

    Dziękuję za niespodziankę :******

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i tyle się na niej dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka, pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń