wtorek, 7 czerwca 2016

Koszyczki - skrzynki

Sezon truskawkowy w pełni, koszyczki szybko się opróżniają. Pomyślałam sobie, że mogą służyć jako skrzynki do kwiatków. Wprawdzie materiał mizerny, krzywy, ze spinaczami i plamami po owocach, ale  da się je wykorzystać.
Zagruntowałam białą farbą,  nakleiłam prawie połowę serwetki na obydwie strony.
Całość polakierowałam. Serwetka jest węższa niż długość koszyczka,  brakującą część na rogach uzupełniłam bawełnianą koronką - również górną nierówną krawędź podratowałam koronką. Zostało mi tylko dobrać niewielkie kwiatki i udawać, że zrobiłam z niczego ciekawy kwietnik :)
Na parapecie obok siebie prezentują się tak...
Zdecydowanie lepiej będzie im na zewnątrz niż w mieszkaniu.
Może kogoś zachęciłam do ukwiecenia swojego parapetu nietypowymi  skrzynkami, niewielkim nakładem pracy i kosztów. Jeśli ktoś się pokusi to niech się pochwali :)


3 komentarze: