sobota, 26 kwietnia 2014

Notesik

Ostatnie dni sprzyjały moim wymysłom drewniano - papierowym.Z rozpędu wyszedł mi notesik na dodatkowe wyzwanie ogłoszone przez Sylwię.
Po wspaniałych inspiracjach dziewczyn jakie zobaczyłam na blogu ART Grupy, nieśmiało się zgłosiłam do wymiany.
Mój notes jest niewielki - 7x10cm. i jak policzyłam 40 - to kartkowy w kratkę - taki gotowy.
Grzbiet i część przedniej okładki potraktowałam craklem Medium, a reszta oklejona papierem wytłaczanym wzbogaconym pastami.
Ciekawe z kim będę się wymieniać :)

13 komentarzy:

  1. Już zazdroszczę tej szczęściarze,która go dostanie- chociaż kto wie..Kto wie?

    OdpowiedzUsuń
  2. czaderski jest! piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, no... poszłaś na maxa - super :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe te pasty metaliczne i to co z nimi uczyniłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Notes piękny. Aż mi wstyd bo ja iestety takich cudów robić nie umiem, a własnie to cudo do mnie przyleci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta technika jest fantastyczna, świetny notes stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń