środa, 16 grudnia 2020

Świąteczne pomocniki

 W okresie robienia kartek świątecznych, zwykle  robię też różne pomoce do pakowania i upiększania prezentów. Tak jest i w tym roku choć troche inaczej. Wykorzystałam otrzymane koperty z okienkiem, ozdobiłam wysyłkowe pudełka, torebki na prezenty i jeszcze mniejsze torebki, etuje ze schowkami i zakładki jako upominki i na zabawę wymiankową. Wszystko razem w jednym poście pokażę bo tematycznie do siebie pasują . Te dodatki sprawiają mi wiele satysfakcji w czasie ich powstawania.  Zakładki z przezroczystym okienkiem w tłach alkoholowych. Zapraszam, przyjemnie się już gotowe ogląda.






 
Serduszka z dzwoneczkiem etuje i torebki






Koperty z okienkiem






Torebki, pudełko






Muszę przyznać,że bardzo mi się miło pracowało z papierami gazetowymi i wydrukami.

4 komentarze:

  1. Przyjemnie, nawet bardzo! Dużo tu inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu cudne!!!!!! Dziękuję!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko szalenie mi się podoba! A koperty chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń