niedziela, 25 sierpnia 2019

Album wg April

Faza na albumy trwa. To już drugi albumik wg tutorialu April. Znalazłam go okrężną drogą dzięki Artemyszy :) Również w najbliższym czasie pobawię się resztkami papierów- świetna sprawa, a paseczków sporo zostało. Do ozdobienia kopert wykorzystałam papier z resztek dawnej małej kolekcji  Love in Bloom, Dom róż i Bird song Mintay by Karola. Trudno na zdjęciach pokazać jego pojemność, ale sporo zdjęć pomieści na stronach, klapkach i w kieszonkach.
Dziękuję April za cierpliwe tłumaczenie w trakcie tworzenia, i z pewnością jeszcze nie jeden raz coś odpatrzę.








Mam też 2 albumy portfelowe na zamówienie z okazji ślubu i chrztu św.











Duża porcja zdjęć.

7 komentarzy:

  1. Ależ tych baz jest setki...nie do uwierzenia. Te portfelowe fajne są, jeszcze nie robiłam, spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło matko! Dla mnie ciągle skomplikowane ale ..... pociągają mnie takie formy. Twój album wg April jest piękny, za taką formę jeszcze się nie chwytam. Portfelowe ciekawe.
    Jak do Ciebie zaglądam to nabieram ochoty by spróbować takie cudeńka jak Twoje zrobić ... świetne albumy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dobrane te papiery w dużym albumie. Dużym, bo dużo pomieści!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten album :D cieszę się, że zainspirowałam i pokazałam inną drogę . Albumiki portfelowe robiłam na początku swojej drogi scrapowej, ale coś czuję, że trzeba wrócić do korzeni

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam albumy! Twój jest rewelacyjny, a ilość zdjęć, które pomieści jest imponująca! Kocham Mintay`owe papierki i ze ślubnej własnie zrobiłam kartkę i boksik 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam fazę na albumy.Moje jeszcze niedoskonale..Fajne te portfelowe.Robiłam porrtfelik a raczej portmonetke.Fajna zabawa

    OdpowiedzUsuń