środa, 7 listopada 2018

Liftowana kartka dla Rogatego

O tej porze roku  pewnie u wszystkich rękodzielniczek na biurkach  dominują prace świąteczne. Ponieważ zbliżamy się do końca roku, staram się  pomyślnie zakończyć wyzwania w których biorę udział. Dziś kartka na blog Rogatego który zmienił swoją szatę graficzną -  przybyło go: ). Wybrałam pracę Ani i tak ją zinterpretowałam.


 Kartka Ani w czerwieni,  moja w niebieskościach.


Wcześniej zrobiłam kilka kartek świątecznych. Żeby się nie zawieruszyły, wstawiam je na bloga.


Wszystkie w środku wykończone tak samo  
Tym razem wszystkie w czerwieni.

5 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki, a szczególnie podoba mi się ta z ptaszkiem. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne karteczki ,piękny klimat świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kartki cudne, ale liftem jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne trojaczki - a lift jest niesamowity, jak z Krainy Lodu. Masz tę moc :)))

    OdpowiedzUsuń