niedziela, 24 czerwca 2018

Album na magnesy

Albumy są moją znaczącą częścią w scrapowaniu. Już pisałam że uwielbiam ogladać tutoriale, które zachęcsją do prób. Ostatnio zrobiłam zgrabny a zarazem dość pojemny album, w którym układałam magnesy jakby w jednej linii, dzięki czemu wszystkie części pięknie do siebie się przyciągają. Nipotrzebne było główne zamknięcie w postaci wstążki czy innego  zapięcia.

Wewnątrz jest sporo dodatkowych stron, klapek i mat




Zamknięty wygląda bardzo zgrabnie  i pomieści  sporo zdjęć:)

7 komentarzy:

  1. Bardzo to interesująco wygląda pod względem konstrukcji...obsesję ostatnio na tym punkcie mam. Ale bardzo mi się spodobała kolorystyka i klimat tego cacka...romantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny albumik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny albumik, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń