czwartek, 26 kwietnia 2018

Kartki urodzinowe

Kartki z okazji ważnych urodzin to duże wyzwanie, Ostatnio miałam przyjemność obdarować Jubilatkę moją  kartką robioną specjalnie dla Niej.

Użyłam rozbudowaną piękną tekturkę, która wystarczyła jako główna dekoracja równie pięknej grafiki. Wewnątrz spokojne wykończenie z miejscem na wpisanie życzeń.
Kartkę wysyłam na wyzwanie bloga Miszmasz Papierowy praca z dowolną tekturką.

Kolejna kartka w formacie rzadko prze ze mnie używanym ( i chyba nie tylko prze ze mnie ) DL, to zasługa Inki.  Jej porady były mi bardzo pomocne w zagospodarowaniu tej trudnej powierzchni i dziękuję za taką pomoc. Fioletowa kolekcja LEMONcraft szalenie mnie zainspirowała  do zrobienia tej kartki. Kolor bardzo intrygujący, piękny i dość wymagający, ale efekt odpłacił mój całodzienny trud tworzenia :)

Pochwale się Ince.




8 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki.:) Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fioletowa DL urocza! Proponuję ujarzmić tę formę w poziomie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, ta Dl wyszła cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne i szalenie kobiece kartki

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, elegancko i bardzo kobieco :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Dziękuję za wspólną zabawę w Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jubileusz! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń