niedziela, 28 stycznia 2018

Prace na 2 wyzwania - kwiaty zamknięte w serduszku i bombce

Tak się złożyło, że mogę wstawić drugą prace na wyzwanie w Zielonych Kotach. Kwiaty zamknięte w serduszku akrylowym, to nie decu ani nie scrap - taka luźna forma, którą na pewno będę powtarzać.



Tu zaniosę moje serca 
Drugie wyzwanie które mi się spodobało to zabawa w Scrapku. Należy wykonać kartkę wg, mapki. Niby wszystko podane a jednak dla mnie nie było tak łatwo. Najdłużej wybierałam papiery stosowne do grafiki, którą również zamknęłam w akrylu.

Mapka niby łatwa :) a dla mnie okazała się dość czasochłonna ale warto było się przyłożyć :)

14 komentarzy:

  1. Piękna kartka, piękne serduszko ...
    Podoba mi się ,,zamykanie,, grafiki w akrylu (muszę spróbować).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam że spróbujesz ale nie wiedziałam że wyjdą aż tak wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe, i bardzo ładnie, romantycznie się prezentuje :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne prace. W tych serduszkach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jakie przepiękne prace wykonałaś! Cudowne, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaciekawiła mnie technika wykonania ozdób -bombeczek.A karteczka wyszła przeuroczo-świetna grafika i piękny kontrast z kwiatkami:0

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca :) Dziękuję za udział w zabawie Scrapka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zawieszki i kartka z okienkiem akrylowym :-) Kolory i kwiaty wspaniale dobrane :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki fantastyczny pomysł! Piękna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te serca, a kartka mnie oczarowała:)

    OdpowiedzUsuń