poniedziałek, 23 października 2017

Kolory jesieni

... to temat wyzwania  na blogu Zielone Koty. Temat w sam raz na przerywnik między pracami świątecznymi. Piękna jesień już za nami, pozostały resztki kolorowych pięknych liści, zeschnięte krzewy i trawy. Ptaki  w resztkach promieni słonecznych zbierają siły do odlotu.. Taką jesień przedstawiłam na mojej kartce. Tło wykonałam tuszami, na którym odbiłam 3 stemple.


Zabawa jeszcze trwa

Przerwałam próby tworzenia tła z pastą betonową i farbkami akwarelowymi w proszku, którymi zainspirowała mnie Ludka.  W Jej pracy pięknie widać kolorowe tła. Wydawało mi się to tworzenie dość łatwe, ale niestety... zrobiłam 2 próby i muszę przyznać że mnie nie zadowoliły. Jak zawsze z nowymi preparatami - trzeba się ich nauczyć.Pokaże pierwsze próby niezbyt udane. Mam nadzieję że kolejne będą lepsze.
Bombka na której prawie  całość kolorów wytarłam w ręcznik :) i mało ich zostało.

 Plastikowe pudełko po  kosmetyku. Pięknie odbiła się maska, gorzej z kolorami :)






 Wieczko prawie całe  niechcący zakryłam i mało co zostało widoczne. Mam nadzieję że w końcu rozgryzę te proszki bo są tego warte. :)

6 komentarzy:

  1. No świetnie to wygląda!!! na pewno miało być inaczej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal mi zakrytej maski i braku kolorów na bombce

      Usuń
  2. Jak cię znam to je rozgryziesz 😃 i powstaną piękne kolorowe kolaże. Nie jest źle ale... Za to kartka jesienna jest dokładnie taka jak jej opis - przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka piękna! Pudełko wyszło bardzo fajnie, mi się bardzo podoba:)
    U Ciebie zawsze uroczy klimat! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kartka jest cudna, uwielbiam takie tła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto próbować, bo efekty mogą być naprawdę fantastyczne! I przy tych pracach też już widać że te media są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń