niedziela, 3 września 2017

Po sąsiedzku

Zabawa trwa - dziś praca dowolna na której mają się znaleźć 3 elementy na literę K.  To Rudlis nam podała wymyślny temat :)
Nie chciałam robić pracy na kartce. Mam od ubiegłego roku chęć zrobienia świątecznego shadow boxa i pomyślałam, że to właśnie jest okazja żeby zrealizować swój zamiar. Inspiracją  była praca Ewy Szubra, dzięki której pokonałam to pudełko :) Wykorzystałam więcej niż 3 elementy na K - wszystkie są widoczne :) i tak:
Kominek,  konik, kościół, kryształki lodu, kulki ostrokrzewu, materiał w kropki.







Jestem bardzo ciekawa co wytworzyły moje sąsiadki  Rudlis i Inka.

8 komentarzy:

  1. Jaaa cie!!!
    Co to za piękna ozdoba! każde okienko tchnie zimą i świętami, a mnie najbardziej wpada w oko to z Mikołajem :) niczego nie brakuje, a gwiazdki śniegu takie ażurowe ślicznie doozdabiają z zewnątrz. Czerwień tu ślicznie dokłada uroku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Carmen swoją pracą wprowadziłaś zimowo-świąteczny nastrój. Świetny pomysł na interpretację tematu. Bardzo pracochłonny projekt. Gratuluję rezultatu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca - zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca i ciekawa forma, pierwszy raz taka widze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca ,zachwycił mnie ten kominek :-D

    OdpowiedzUsuń