środa, 19 lipca 2017

Album w słoiku

Tytuł posta może zmylić osoby,  które nie widziały takiego połączenia dwóch przedmiotów. Z wielką radością i ciekawością brałam udział w warsztatach w Magicznej Kartce, które wspaniale poprowadziła Karola autorka projektu.  Przyjemna atmosfera i bliski kontakt prowadzącej sprzyjał tworzeniu naszego albumu. Mój wygląda tak:









 Tagi  dwustronnie zaopatrzone w zdjęcia i ozdoby, spięte kółkiem, powędrowały do wcześniej przygotowanego słoika.



Na spotkaniu poznałam nowe dziewczyny i znajome koleżanki. Sporo nas było - a jak było ? tak jak widać na zdjęciach. 










Chętnie wezmę udział w kolejnych spotkaniach z Karolą, której dziękuję za to, że mogłam  być w gronie bardzo twórczych dziewczyn i dużo się nauczyć. Do zobaczenia dziewczyny!

6 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło :)
    Oglądając zdjęcia, które zamieściłaś w albumie wydaje mi się, że tam za dużo mnie. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że już gotowy! Kolorowe zdjęcia jak widać też ładnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny album w słoiku! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł i swietne wykonanie a warsztatów zazdraszczam;)

    OdpowiedzUsuń