środa, 3 maja 2017

Notesy

Notesy z bloczków z kartkami samoprzylepnymi kiedyś już robiłam. Dziś mam do pokazania 5 szt każdy tej samej wielkości 8 x 8 cm. Piękne scrapuszko  zobaczyłam u Penini i za jej pozwoleniem zainspirowałam się  - daleko mi do tej perfekcji wykonania, doboru odpowiednich materiałów,  słowem - nie łatwo zrobić coś chociaż podobnego do pracy kogoś,  kto jest na najwyższym poziomie twórczym. Nie trudno zgadnąć który notesik miał być też piękny a jest co najwyżej..... średni. Pozostałe robiłam wg swoich możliwości.





Wszystkie notesy są tak samo składane i zamykane wiązaniem wstążeczką.



Serduszko jest z beermaty ozdobione techniką decoupage.

4 komentarze:

  1. Dziękuje za tyle miłych słów ♥( zaczerwieniłam się ). Twoje scrapuszka są prześliczne,każde w pięknym klimacie!Cudownie się prezentują!Pięknie je wykonałaś mi się bardzo podobają :) Pozdrawiam Cię bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i średni jak piszesz... ale Twój. Mnie się podoba. I serduszko lawendowe też.

    OdpowiedzUsuń