wtorek, 18 kwietnia 2017

Inspiracja zdjęciem

Taki temat na Rogatym blogu na m-c kwiecień. Dość szybko się przestawiłam z nastroju wielkanocnego na bożonarodzeniowy pewnie dlatego, że pogoda raczej zimowa. Zdjęcie jakie przedstawiła nam prowadząca bloga Inka jest dość zabawne i przewrotne :) należy  wybrać coś co  będzie łączyło kartkę ze zdjęciem. Najłatwiej było mi wybrać układ - wianek.

Napis to mój stary stempel


Zdjęcie inspiracyjne 
 https://swietanaokraglo.blogspot.com/2017/04/kwiecien-plecien-przekorne-wyzwanie.html
Kartka spełnia warunki zabawy na innym blogu, gdzie co tydzień jest nowe wyzwanie. W tym tygodniu tematem jest też wianek.


26 komentarzy:

  1. Just love the sweet scene in the circle surrounded by the wreath! Gorgeous white flowers!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wianek i bombka z kościółkiem :-D Świetnie zrealizowane wytyczne :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutely BEAUTIFUL!! Thanks so much for sharing with us at Merry Monday!! :0)

    OdpowiedzUsuń
  4. Carmen - to zdecydowanie najpiękniejszy wianek jaki zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful wreath and card. Thanks for joining us this week at Merry Monday.

    OdpowiedzUsuń
  6. This gorgeous! A beautiful wreath around a beautiful scene. You have a set the pace for an outstanding Wreath. Great Job!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękny ten wianuszek!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakaż cudowna ta karteczka! Pięknie się prezentuje.Bardzo cieplutko i wiosennie Cię pozdrawiam -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Your card is absolutely lovely! Very good work!

    OdpowiedzUsuń
  10. So pretty, Thank you for joining us for Merry Monday

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna kartka wyszła docenili gdzie trzeba , gratuluję wygranej !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie,brokatowo,luksusowo! Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka, śliczny wianuszek uwiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka - wspaniała. Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful card! Congrats! The minute I saw this card I knew it was going to be a winner!

    OdpowiedzUsuń
  16. O żesz! Myślałam, że jestem oryginalna ( no dobra, tekturka wpadła mi w ręce, gdy szukałam rogatego), a Ty wcześniej wpadłaś na użycie zimowego obrazka w środku.
    Cudnie to wszystko skomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka prezentuje się pięknie! świetna kompozycja i piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna! Niesamowite kolory, dla mnie bardzo trudne do zastosowania, bo nie radzę sobie z granatem, a u Ciebie tak pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń