piątek, 24 marca 2017

Stroik w butelce

Przygotowałam  butelki które wykorzystam jako suchy wazon do zrobienia świątecznych stroików. Dlaczego suchy? bo wewnątrz jest kredowa  farba, z wodą wszystko by spłynęło. Przed laty zrobiłam tym sposobem wazon który służy do dziś na suche bukiety.
Użyłam farby kredowe w kolorach:  niebieski, żółty  i wrzosowy.



Zewnętrzne ścianki jak widać, ozdobiłam techniką decu korzystając z 2 serwetek, i zabezpieczyłam kilkoma warstwami lakieru.

Chciałam zobaczyć efekt,  na razie jako ozdoby posłużyły mi liście palmy, stare bazie i nowe pisanki. Docelowo włożę świeże bazie, bukszpan i borowinę.



Pisankę po świętach można zamienić na inną ozdobę np. serduszko a na gwint zawiązać koronkę lub wstążkę.

6 komentarzy:

  1. Ładny baner, nowy to i wiosenne dekoracje w domu! masz pastelowe butelki, masz kolorowo,moje dopiero się odmaczają ;]
    Borowinki będą na pewno w nich idealnie wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i oryginalne wazoniki :-D Najbardziej zachwycił mnie ten z sikorką (?) bo żółty i z wiosną się mi kojarzy :-D Szata graficzna bloga zachwycająca :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam tak jeszcze... zawsze ciapkam butelki z wierzchu. Muszę się doszkolić...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dekoracje w takiej oprawie sa jeszcze piekniejsze :)

    OdpowiedzUsuń