wtorek, 3 stycznia 2017

Kartki dla Babci

Czas świąteczny jeszcze trwa, ale wracamy pomalutku do swoich zabawek. Widzę u dziewczyn na blogach że już rozpoczęły twórczo Nowy Rok, więc i ja rozpoczynam dwoma kartkami dla Babci. To moje pierwsze kartki w tym temacie, ale od czego są tekturki - użyłam takich samych serduszek z napisem. Pierwsza w delikatnych beżach na wytłoczonym tle, z odrobiną tiulu,  czerwonymi kryształkami, delikatnym kwiatkiem którego lekko pocieniowałam tuszem. ( chyba od OriBelli )


Druga kartka odważniejsza - w kolorach czerwieni,  delikatnego fioletu i śladowym beżu. Podobnie jak wyżej serduszko wzbogaciły fioletowe kryształki, a kwiatek i listki to stempel.




 Początek  zrobiony - pozdrawiam nowo-rocznie wszystkie głodne papierów dziewczyny,  i myślę że większość już działa. 


5 komentarzy:

  1. Tak ,tak działamy ;-))) Piękne kwiatowo-sercowe kompozycje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki! U mnie lenistwo kreatywne....
    Mnóstwo weny w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie działam jeszcze... bryndza. Ale Twoje kartki mnie inspirują...obie.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne upominki od serca, życzę wielu twórczych pomysłów i czasu na ich realizację, wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Głód papierów widzę nie do poskromienia ;) Ja już też kram otwarłam!

    OdpowiedzUsuń