czwartek, 1 grudnia 2016

Świąteczna wymiana na Rogatym

Tak doczekałyśmy końcówki wspólnego kartkowania przez cały rok na Rogatym blogu, i  nie mógł się zakończyć  bez wymiany świątecznej. W zabawie należało zrobić 3 zawieszki do prezentów. Moją parą był Siódmy Anioł, od której dziś otrzymałam przepiękniste tagi z jednym osobistym dla mnie z życzeniami. Nie wiem dlaczego koperta od góry była otwarta, a z tyłu mocno zaklejona taśmą - ciekawość pracowników czy sama się rozerwała?
 Najważniejsze że nic się nie wysypało,  były bardzo dobrze zabezpieczone - o tak. Ten wysunięty to mój osobisty z życzeniami na saszetce z wykrojnikowymi przydasiami. Oj przydadzą się, przydadzą.
Wyglądają jak  gotyckie okienka prawda? zawsze mi się ten kształt podobał. Na każdym inna świąteczna ozdoba i elegancko wykończone kolorowe nity do wstążeczek i sznurka. Podobają mi się, podobają bardzo ! 

Najfajniejszy moment to otwieranie niespodzianki, to już za mną, ale w żabce będzie dużo niespodzianek  do oglądania. Dziękuję Siódmy Aniele za wspólną zabawę, może kiedyś znów nas los połączy w zabawową parę.

Moje zawieszki to świąteczne gwiazdki w 3 kolorach. 

Pewnie już doleciały z aniołkiem do Siódmego Anioła. 

8 komentarzy:

  1. Śliczne zawieszki zrobiłyście:) Bardzo świąteczne:) Piękna wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie dziś zmęczona jestem ale ten widok wywołuje uśmiech na twarzy! Tagi od Aniołka wyśmienite i wiem, jak bardzo cię ucieszyły! Cieszę się, że wymiana zrealizowana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tagi zrobiłyście sobie nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, hej, Twoje gwiazdki też do mnie dotarły, a z nimi cudne ptaszkowe mydełko - nie wiem, czy zdobędę się na odwagę, żeby go użyć, chyba będzie mi szkoda. Gwiazdek tez nie oddam - zawisną na choince :)
    PS cieszę się, że dotarły niewymięte, mimo "wypatroszonej" koperty. Może te dzwoneczki wzbudziły jakieś podejrzenia ;)
    Pozdrawiam i liczę na kolejne wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wymianka !!!
    Cudne tagi , koniecznie trzeba je przechować , ku pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknymi zawieszkami się wymieniłyście 😃

    OdpowiedzUsuń