piątek, 19 sierpnia 2016

Święta na wesoło

W sierpniu na Rogatym blogu Inki ma być wesoło, humorystycznie, zabawnie  czyli całkiem na luzie. Pomysłów pewnie dużo po głowie chodziło każdej z nas i na coś trzeba było się zdecydować. Wybrałam z papieru świątecznego Rudolfa, który ubrał błyszczący surdut, poroże przyozdobił kolorowymi wstążkami, kwiatkami, zapalił świece na choince i wypatruje gości.
Z za choinki wyłaniają się ubrane w czapeczki i szaliki (pokolorowane) radosne pingwiny i wesoło machają skrzydełkiem na przywitanie. 
Kartka jest w rozmiarze DL.
Myślę że takie wesołe kartki najbardziej podobają się dzieciom a może i dorosłym?.....:)

14 komentarzy:

  1. Mnie się podobają...śmieszki takie. Trzeba tylko usunąć resztki z rogu kartki, żeby kwiatek był ażurkowy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki! pozdrawiam cieplutko -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszyny w czapkach i szalikach świetnie i śmiesznie wyglądają :-))) Jak pomocnice Mikołaja ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej i dorosłym!!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to sorki... myślałam, że niedopatrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, zdecydowanie dla rodzinki z dziećmi... Ale ja tez lubię radosną twórczość!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myślę, że wesołe pingwiny to raczej są śmieszne kurczaki, co jeszcze dodatkowo podkreśla wesołość tej kartki, bo nie wiadomo co to za stworki są :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie ujęcie tematu, bardzo mi się kartka podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha ja też myślałam, że główny humor kartki polega na tym że to wielkanocne kurczaki zawitały w Boże Narodzenie 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha ja też myślałam, że główny humor kartki polega na tym że to wielkanocne kurczaki zawitały w Boże Narodzenie 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka powstała! Te dwa pingwino-kurczaki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiekolwiek zwierzaki w zimowych ubrankach, szalikach zawsze są fajne i wywołują uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pingwiny bardziej na kurczaki mi wyglądają. Ale w świątecznych czapeczkach i szaliczkach pasują do bożonarodzeniowej kartki 😀

    OdpowiedzUsuń