piątek, 6 maja 2016

Kartka w innej technice

Było mi bardzo miło gdy prowadząca naszą zabawę na Blogu Rogatym, zaproponowała mi zrobienie kartki jako inspirację w majowym temacie. Już drugi rok co miesiąc, regularnie bawię się z Inką  i chyba w ten sposób zostałam nagrodzona :)
Moją ulubioną inną techniką jest decoupage, więc nie mogło być inaczej. Tłem jest farba akrylowa w 2 kolorach na której zastosowałam crackle classic dający ciekawe kolorowe spękania - niestety na zdjęciu słabo widoczne i dość drobne.

Główny motyw, dodatki  i napis pochodzą z tej samej serwetki. Całość zabezpieczyłam warstwą lakieru akrylowego - nie jest to w kartkach konieczne ale inne prace w decu  ( n.p. na drewnie) lakierujemy do momentu wtopienia motywu w podłoże, najczęściej jest to kilka-kilkanaście warstw w zależności od jakości lakieru.
To tak bardzo króciuteńko o tej technice dla dziewczyn które jej nie znają.

Może ta technika komuś się spodoba i też spróbuje ? zachęcam do zaprzyjaźnienia się z motywami serwetkowymi, które również dają ogromne możliwości twórcze.

5 komentarzy:

  1. Prawdziwe cudeńko!!!! Próbuję się zaprzyjaźniać z tą techniką , ale u mnie to się dziwnie marszczy jedynie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, nie pomyślałam, że można tę technikę zastosować właśnie tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i delikatna kolorystycznie :-))) Serwetki czasami wykorzystuję na kartkach ,decu poczyniłam próbnie 2 razy i jeszcze nie pora na nie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka! Piękny świąteczny obrazek, a do tego śliczne delikatne kolory i spękania w tle. Wspaniała inspiracja dla majowego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń