poniedziałek, 29 lutego 2016

Ptaszek

U mnie ptaszka wg schematu ptaka, który znalazła w necie Rudlis. Schemat  tworzy  kartkę składaną, którą każda  miała dowolnie ozdobić i  o tej samej godzinie opublikować posta. Mojego ptaka ubrałam w sukienkę z koronek więc to ptaszka, założyłam jej koronę z części wykrojnika, dołożyłam pół perełki, piórka, bazie kwiatka i napis świąteczny.
Samodzielnie stoi oparta ogonem, ładnie się prezentuje.
Ciekawa jestem jak swoje ptaki wystroiły Rudlis i Inka.

http://myhi-creativiti.blogspot.ru/2015/02/6_25.html

8 komentarzy:

  1. Jest słodka- cudownie jej w tej koronie.Kolorystyka świetna:)To taka ptaszka na pożegnanie zimy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Być może :) byle się nie okazało że to sójka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna strojnisia...jedno bym tylko jej zmieniła - piórko odwrotnie, lżej by się zrobiło na ogonie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, wielkanocny ptaszorek:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdecydowanie Ptaszka ;) tak się przystroić w piórka! podoba mi się nawet ten przepych jej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwa królowa ptaków wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowa ptaszyna! Piękna!!!

    OdpowiedzUsuń