piątek, 19 września 2014

Kredką malowane

Kredki nie były moimi ulubieńcami w dzieciństwie, nie przepadałam za kredkowaniem i rysowaniem.
A na starość, niejako "zmuszona"  :) do zrobienia kolorowego tła w zabawie Francesci, sięgnęłam po kredki akwarelowe. Szczegóły zabawy wymian ATC tutaj.

Pierwsze tło zrobiłam na wytłoczonym papierze w ptaszki,ale niezbyt ciekawie to wyszło.
Kolejne dwa akwarelowe tła wypełniłam embossingowanym drzewkiem w odmiennych kolorach.


Jedno z nich poleci do Martyny - nie wiem które - może sobie wybierzesz?

10 komentarzy:

  1. Śliczne! Trochę jesienne klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ATC! Bardzo ciekawie wyglądają te przejścia kolorów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ATC! Bardzo podoba mi sie tlo i embossing, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaszki wyszły świetnie!!! A co wg. ciebie z nimi nie tak????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę maj. że ten duży ptaszek nie pasuje?

      Usuń
    2. No sama nie wiem - może on za duży i nie pasuje do całości.Jakoś przestało mi się to ATC podobać.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne! właśnie dostałam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszły oba! Trochę tajemnicy w nich jest!

    OdpowiedzUsuń