sobota, 19 lipca 2014

Sobotnie niespodzianki

Niespodzianki zamknięte w kopertach,obydwie przeznaczone dla mnie.
Ciekawość i emocje sięgały zenitu nie tylko ze względu na lejący się żar z nieba.
Każda z nas przygotowała 2 zestawy "startowe" do wzajemnej wymiany - to świetny pomysł Rudlis.
I co my tu mamy? 20 elementów które należy umieścić na kartce.
Po raz pierwszy na mojej kartce pojawiły się darcia a potem to już tylko ozdabianie - sama przyjemność.
W kopercie Inki troszkę mniej elementów , zupełnie innych, ciekawych do zagospodarowania na bazie kwadratowej.
Tu po raz pierwszy "musiałam" użyć papieru  falistego, i całkiem mi się spodobał jako dodatkowy element.
Mój zestaw startowy dziewczyny zamieniły w takie kartki:
Więcej zdjęć na pewno umieszczą  na swoich blogach.
Dla mnie taka niespodziankowa wymiana była bardzo pouczająca.

3 komentarze:

  1. Fantastyczne efekty spotkania- Karteczki wyszły wspaniałe!Ta pierwsza różówa- ach...Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. takie spotkania zawsze rozwijają umiejętności i ja dzisiaj dalej robię sobie "warstwowo" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kapitalny pomysł na kartki, macie dziewczyny super wyzwania

    OdpowiedzUsuń