niedziela, 25 maja 2014

Lustro

Nie byłam na warsztatach u Inki, ale ich temat i wymyślona przez nią technika ozdobienia lustra decoupage i media bardzo mi się spodobał.
Decu nie jest mi obce więc do roboty.
Byłam jakby zaoczną uczestniczką tych warsztatów i pracowałam zgodnie z zasadami, tylko że dzisiaj, sama i w domu.
Pierwszy etap: przykleiłam kawałki serwetek.

Położyłam przez maski i szablony różne pasty - jedna piaskowa, druga transparentna.

Pomgiełkowałam i taki uzyskałam efekt końcowy.


6 komentarzy:

  1. Ot proszę i mały kursik wyszedł bardzo pomysłowe...

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł dobry i wykonanie dobre...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny i miły wpis :) Rewanżuje się rewizytą i podziwiam piękne połączenie serwetek i mediów na ramce lustra. Interesujący efekt z tego wyszedł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło, chyba sama też muszę spróbować;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń