środa, 4 listopada 2020

Wkładki stron do Journala

 Bardzo lubię robić dużo małych ozdobników, które schowane w kieszonkach bedą przyozdabiać strony. Sporo małych dodatków naprodukowałam po to, żeby je pochować - śmieszne co?



Wystarczyły trzy wkłady stron, książeczka, koperta,  narożniki, schowane spinacze, efemery i aż trudno uwierzyć, że to wszystko zapakowane mieści się w jednej kopercie DL








Oprócz kartek ksiązkowych i wydruków digi wykorzystałam grafiki z papierów scrapowych zakupionych bardzo dawno. Cieszę się że mam ich jeszcze sporo.

4 komentarze:

  1. Taki uczciwie prawdziwy kawał scrapowania... kiedyś tak zaczynałam, cięłam, kleiłam... chomikowałam. Teraz częściej kupuję kolekcje papierów / bo cudne / a czasu na ich wykorzystanie mi brak. Podziwiam klimat tych drobnostek Twoich...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arte - ja odwrotnie. Nacieszyłam się pięknymi kolekcjami w ostatnich latach i kartki, pudełka, albumy już mnię tak nie cieszą. Scrapki są bardziej kreatywne i chyba trudniejsze mimo coraz ciekawszych wzorów. Lubię je robić.

      Usuń
  2. Pięknie i pomysłowo wykorzystany każdy skrtawek papieru, całkiem spory zapas stworzyłaś tych świątecznych kart. Śuper!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te skrapki uzupełnią część czyjegoś albumu świątecznego :)

    OdpowiedzUsuń