piątek, 23 października 2020

Koperty i torebki

Chyba każda z nas zrobiła choć jedną kopertę czy torebkę, a Inka i ja robimy je z wielką lubością. Ostatnio kręcimy się wokół kolorowych gazet i targamy strony, z których robimy właśnie koperty. Inspiracją była i nadal jest Franceska za przykładem której zrobiłyśmy nasze kolorowe schowki na przydasie.

Moja koperta i Inki torebka ozdobione dwustronnie.







Z pozostałej części zrobiłam 2 torebki - całkiem dużo elementów wyszło z jednej kartki... i do koperty lub przypiąć dostronyJournala :)






Wiem że Inka ma spory zapas kopert, ide do niej pooglądać. Dodam tylko, że takie tworzenie z kolorówek jest zaraźliwe  :)

4 komentarze:

  1. Tak, pięknie i łatwo się robią! poprawiają nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomity pomysł. Carmen czy masz może link do kurs jak robić torebki? Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam Ci odpisać jak ja robę ale chyba ędzie lepiej jak coś znajd. Kiedyś widziałam jak zakładała dziewczyna brzegi do srodka i zapamiętałam, ale gdzieś to musi być. Jak znajde dam Ci link :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź i będę wdzięczna za link.

      Usuń