środa, 14 października 2020

Eco-print niespodzianka

 Dawno nie miałam tak miłej niespodzianki jak dziś. Zapewne znacie wspaniałą scraperkę maj-1309 która tworzy piękne ATC i nie tylko. Kilkakrotnie już zostałam obdarowana, ale dziś zupełnie inne treści zawierała paczka - NOWOŚĆ dla mnie!!! 

Materiałowe etui na okładki dużego albumu, piękny tag, okolicznościowa kartka z pozdrowieniami i urocza kieszonka. Wszystko to z materiału, który maj printowała roślinami. 

Zainteresowanych zapraszam do obejrzenia moich prezentów i do zapoznania się z tą ekologiczną techniką ozdabiania.





Maj - dziękuję Ci za podzielenie się ze mną nową pasją tworzenia! Robisz wspaniałe rzeczy nie tylko z papieru. Byłaś i jesteś dla mnie Artystą którego podziwiam. Pozdrawiam serdeczne!

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że doszło i mam nadzieję, że się przyda:)
    Pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przyda , część będzie upiększać mój powstający Journal :)

      Usuń
  2. Jeej!!!! :) co za radość, wspaniała wiadomość!:*

    OdpowiedzUsuń