sobota, 25 stycznia 2020

Opakowania na małe formy

Lubię takie zmiany w tematach prac. Ostatnio uzbierało mi się kilka małych form. Czasem potrzebne jest małe pudełko do opakowania jeszcze mniejszego upominku i wtedy szukam w necie. Takie małe coś znalezione się przydało.

Kolejne pudełka to opakowania do większych prezentów np. albumiku harmonijkowego 










... i jeszcze jedno pudełko do zapakowania serca





 I ostatnia praca - album. 














Album ozdobiłam papierami z dużej i małej kolekcji Victorian Home od ScrapBoys.




12 komentarzy:

  1. Wypasione! Kiedy Ty to wszystko zrobiłaś??? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, jakie to wszystko piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!Piękne prace, piękne papiery, wszystko piękne ... przez te dwa tygodnie, kiedy to wszystko robiłaś, byłaś w ,,innym, pięknym twórczo świecie,,.
    Bardzo podoba mi się Twój album, pomysł na takie pudełko też (kiedyś chciałam zrobić ale nie potrafiłam jeszcze ciąć i giąć ... teraz potrafię ale forma mi się zgubiła) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie Ci podeśle linka jesli chcesz

      Usuń
    2. Szukałam na wszystkie sposoby i na razie nie znalazłam. Ostatnio robiłam kartkę z taką płytką ,,skrytką,, gdzie mała koperta się zmieści. Tutaj fajne pudełko po złożeniu papieru wychodzi. Jeżeli można to poproszę linka, chętnie skorzystam bo forma ciekawa (murdanek3@gmail.com).
      Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękne prace, wielkie brawa! Opakowanie bardzo pomysłowe.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. If you're attempting to lose fat then you need to get on this totally brand new personalized keto meal plan.

    To design this keto diet, certified nutritionists, fitness trainers, and top chefs have united to produce keto meal plans that are effective, painless, price-efficient, and satisfying.

    Since their launch in January 2019, hundreds of people have already completely transformed their body and health with the benefits a professional keto meal plan can offer.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover eight scientifically-certified ones provided by the keto meal plan.

    OdpowiedzUsuń