sobota, 16 marca 2019

Album dziecięcy

Bardzo lubię robić albumy, a mając śliczne papiery z kolekcji Kiddy  kroiłam je z wielką uwagą, żeby maksymalnie wykorzystać piękne grafiki. Udało mi się wszystko zrobić samodzielnie, choć z wieloma wpadkami, choćby takimi jak - przykleiłam grafiki do góry nogami, lub umieściłam shakera  na etui zmiast na grzbiecie albumu nie mówiąc o innych. Praktycznie od poczatku do samego końca w tym albumie się różnie działo. Starałam się jak zwykle w albumach zastosować książeczki, maty, kaskady, tagi, które są świetnymi dodatkami do poszerzenia ilości zdjęć w albumie. Zrobiłam też pierwsze etui do albumu korzystając z filmiku Asi Szulik, której dziekuję za szczegółowy, jasny przekaz. Etui zrobiłam z tektury falistej, i dla usztywnienia, całość  dwustronnie wykleiłam papierem scrapowym. Album wielkośći 21 x 15 cm  z 6 kartkami. zmieści ok.50 zdjęć różnej wielkości.
















Może później będzie filmik.

3 komentarze:

  1. Kurcze... aż żal fotkami zaklejać, pięknie wyszedł. A papiery fantastyczne...I pomysł z umieszczeniem sheikera wart grzechu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny album....aż chcialoby sie stworzyć taki dla siebie😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca. Cieszę się, że etui przypadło do gustu :) Kolorystyka albumu prześliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń