niedziela, 29 lipca 2018

Wspólne scrapowanie

W piatek brałam udział w scrapowaniu on-line, które przeprowadziła Hania z Artimeno. Nasze prywatne biurka zapełnily się ślicznymi czekoladownikami tworzonymi z kita lub własnych zasobów. Mój powstał równocześnie z trwaniem transmisji.

Z pozostałych materiałów wyszedł mi jeszcze jeden czeko

Miałam jeszcze jedną bazę kraftową i  zrobiłam  czeko ślubne .


Tworzenie na on-line  to dla mnie nowy rodzaj doświadczenia. Prowadząca świetnie wykonała swoje zadania, co zaowocowało dużą ilością skończonych prac. Można je oglądać na FB w Grupie wsparcia. Wspólne scrapowanie zapowiedziane zostało na kolejny miesiąc. 

7 komentarzy:

  1. Carmen czuję radość w sercu. Po pierwsze, że udało się nasze wspólne scrapowanie wyśmienicie, w cudnej atmosferze a po drugie że powstają po takim spotkaniu nie tylko emocje ale i wyśmienite prace. A ty widzę siłą rozpędu poczyniłaś nawet 2 kolejne !!! Pozdrawiam ciepło ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Haniu droga - z doświadczenia wiem, że spotkania twórcze są bardzo potrzebne i owocują później dalszymi pracami. Z przyjemnością pracowałam razem z Wami i jak widać, u mnie został bakcyl twórczy na dłużej. Dużo zależy od atmosfery jaką stworzy prowadząca i Jej zespół, oraz sposób przekazu,który w Twoim wydaniu był szalenie przystępny a zarazem profesjonalny, co się przekłada na ilość uczestniczących i pokazanych skończonych prac. Gratuluję i będę wyczekiwać kolejnej przyjemności wspólnego tworzenia.

      Usuń
  2. Ślubny zrobiłaś na cudnych delikatnych papierach.O innych czeko pisałam już na grupie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne czekoladowniki :-) Muszę obejrzeć pozostałe :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeee, tak się pilnowałam, że się zagapiłam i nie brałam udziału...piękne prace zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń