poniedziałek, 18 czerwca 2018

Czerwcowy lift

Wróciłam z wypoczynku w górach i z przyjemnością zapełniłam biurko papierami. Zobaczyłam propozycje kartek do liftu na Rogatym i zdecydowałam, że odświeżę kartkę Ewy S. - Kartkulec To dopiero odwaga - porwałam  się na poważne wyzwanie. Papier z tekstem zastapiłam  nutkami, ramkę  okienkiem. Zachowałam kolor brązowy, beżowy, czerwony.
 Ozdoby przeniosłam z górnego rogu w dolny.
Bazę wyciełam z papieru kraftowego
 Moja kartka zdecydowanie różni się od oryginału, chyba przesadziłam.
Kartka Ewy S

5 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba ,jak wszystkie Twoje prace -są takie perfekcyjne,niezwykle staranne.Pomysł z okienkiem świetny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudny lift! Pomysł i wykonanie wspaniałe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna interpretacja :)
    Zachwycająca karteczka :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń