sobota, 21 kwietnia 2018

Kartka sztalugowa z szufladką

Robiłam już kartki sztalugowe, ale z szufladką po raz pierwszy, Bardzo mi się spodobał projekt wg tutorialu Zuzy i kilka takich kartek wykonałam. W zależności od głównego motywu, możemy przeznaczyć tę formę na różne okazje. Kartka jest wielkości 10 x 10 cm.  To moja pierwsza.

Z drugą już było łatwiej, choć pomniejszyłam dla sprawdzenia do 8 x 8 cm. Też ładnie wygląda.


Następna w tym samym temacie - dla mamy.
W każdej szufladce znajduje się karnet do wpisania życzeń i zawieszka do bukietu kwiatów.
Dwie kartki dla dziewczynek



Wszystkie kartki  składają się na płasko 

6 komentarzy:

  1. Piękna forma, szufladka daje do myślenia, co tam włożyć ;) ale w realu wyglądają jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki ! Idealne do wręczenia małego prezentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i pomysłowa karteczka. W szufladkę można wsunąć pieniążek lub drobiazg. Brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już gdzieś takie kartko-pudełka i się nimi zachwycała. Aczkolwiek sama jeszcze nigdy nie robiłam. Twoje są piękne, takie romantyczne, ja uwielbiam te klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Romantycznie , konsekwentnie i tekturkowo-brawo!

    OdpowiedzUsuń