poniedziałek, 26 marca 2018

Kartka wg mapki Inki

Tak tak - zabawa trwa tym razem z mapką,  którą zaprojektowała i objaśniła Inka.

Robiłam kartkę nie w pionie a w poziomie. Zachowałam ilość elementów,  zamiast 3 dodatkowych ozdób, umieściłam na tagu 3 ptaszki. Paseczek zastąpiła taśma washi.
Piękne papiery z Magicznej Kartki sprawdziły się jak zwykle. To jedne z  moich najbardziej ulubionych. Z zestawu wybierałam arkusze  z myślą o dziewczynce.
 Czekam na otwarcie żabki i bardzo jestem ciekawa interpretacji dziewczyn - bardzo się cieszę, będzie co oglądać :)

5 komentarzy:

  1. To ja się cieszę! Ale piękna kompozycja! Miło popatrzeć na taki zestaw, cały w kwiatach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Soczyście i róziowo jak lubię.Świetny pomysł na spersonalizowaną kartkę,bo widzę tu możliwości na wklejenie zdjęcia-cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, piękne papiery, piękna kompozycja.
    Dobry pomysł zastąpienia paska taśmą washi ... nie pomyślałam o ,,zastępstwie,, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jaki "wywrotowiec" z Ciebie:))) Ja zamierzam grzecznie trzymać się mapki,ale widzę,że Tobie na dobre wyszło "małe"odstępstwo:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna kolorystyka i kartka wyszła cudownie. ☺

    OdpowiedzUsuń