środa, 28 lutego 2018

Grudniownik - następne strony

Pora przygotować następne 2 strony do tegorocznego Grudniownka.  W pierwszej kieszeni umieściłam  Inkową  Listę 30 tematów do wykorzystania w grudniowniku,  do których  z  pewnością będę nie raz zaglądać.
Sąsiadujące ze sobą strony są przeznaczone każda na jeden dzień.
Nie umieszczam jeszcze dat, ale wiemy że Adwent rozpoczyna się w tym roku 2 grudnia. toteż  na mojej stronie wieniec  zawieszony  na drzwiach  które są okładką mini książeczki  a w niej, zapisane symbole czterech niedziel. Latarenka przypomina o roratach.

 Sąsiednia strona  z  podwójnymi  kieszeniami koresponduje tematycznie z poprzednią. W jednej  kieszeni umieściłam opis Kolory adwentu,  druga poczeka na kolejne niespodzianki :)

 Tak przygotowałam 2 kolejne strony naszego grudniowego albumu. Wolne miejsca są przeznaczone na zdjęcia.


12 komentarzy:

  1. Jak fajnie pomyslane i zrobione, a ja nadal nie mam pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i pełne symboli obie strony :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykonane zadanie. Bardzo przemyślane strony.

    OdpowiedzUsuń
  4. To będzie śliczny album.
    Koperty masz spore, dużo wspomnień się tam zmieści ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe,pojemne stronki.Są świetnie pzrygotowane na przyszłość,tylko wypełniać! Urocze tagi!

    OdpowiedzUsuń
  6. O drzwiczki z wieńcem... ja też mam:) Ale Twój grudniownik będzie mega grubaśny, jak wypełnisz te wszystkie kieszonki... super, ile pamiątek się zmieści i ile wspomnień...

    OdpowiedzUsuń
  7. Carmen, jeszcze niedawno był grudzień, a u Ciebie przygotowania do kolejnego grudnia???
    Gdybyś zaczęła takie przygotowania w sierpniu, gdy człowiek ma dosyć upałów to rozumie.
    Jak na początek to fajnie to wygląda :*

    Nie tęsknisz za wiosną, kolorową, wesołą, gdzie słychać śpiew ptaków?
    Ja osobiście wolę wiosnę, no i lato oczywiście :) i o zimie i świętach BN nie myślę.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Rudlisku, ja lubię każdą porę roku i póki trwa zima nie myślę o wiośnie :) przyjdzie na nią czas. przyjdzie czas jak śpiewała ś.p Wioletta Willas:)

      Usuń
    2. No rozumie :) a ja tęsknię za wiosną... chociaż dzisiejsza pogoda jest już bliżej wiosny: słonko, lekki wiaterek i ptaki za oknem, które dają o sobie znać.

      Usuń
  8. Niesamowite strony. Prawdziwa magia. Uwielbiam latarenki i takie klimaty. Wspaniale wszystko dobrane. Podziwiam talent, jak i kreatywność. :)

    OdpowiedzUsuń