poniedziałek, 9 października 2017

Bogactwo złota, blask srebra

W takich kolorach na Rogatym w październiku  będą błyszczeć  kartki.  Moja nie aż tak błyszczy na zdjęciu jak w realu, ale można dojrzeć na ramce złoto, a w obwódce shakera  na paście śniegowej srebrny brokat . Tło kartki w tonacji lekkiego beżu  z motywem złotych gwiazdek. Dla równowagi dodałam 3 srebrne gwiazdy w obwódkach złotych. Tło  w kształcie nieba cieniowałam tuszem, do środka dołożyłam kolorowe cekiny, paciorki i białe płatki flower soft. Shaker  ze względu na jego głębokość został na zewnątrz kartki,



Widać że "szeleściki"  swobodnie się przemieszczają.

12 komentarzy:

  1. Witaj bardzo ...bardzo klimatyczna karteczka ...i zawsze kule śniegowe kojarzą mi się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, świąteczna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kule śniegowe,mam ich kilka;) Wspaniała praca z iskrzącymi elementami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż czerwień przyciąga tu wzrok najbardziej, to jednak się złoci :)) super kartka, z tych naj naj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka na bogato - przyciąga wzrok! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie magiczna kartka:)Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj co tu dużo mówić, po prostu CUDEŃKO:)

    OdpowiedzUsuń