czwartek, 20 czerwca 2013

Rączki myjemy

To temat zrobiony dla Blue-Niki na jej życzenie w naszej czerwcowej zabawie.
Miało być ATC z przesłaniem-dobre nawyki ,tak mi się temat skojarzył.






Drugie zadanie dla mnie to wybór Iwony-Subkultury.
Temat dość rozległy, nasunęła mi się subkultura młodzieżowa.
Pamiętam swój krótki okres w młodości,kiedy tenisówki szorowane,później pobielane pastą do zębów,a po wyschnięciu przyklejane obrazki(dziś nazywamy to transferem)-tylko po to,żeby były inne niż koleżanek.
Dziwnie moje 3 tematy związały się z okresem dzieciństwa i wczesną młodością.
Iwonko-wybierz w których butach-trampkach,będzie Ci wygodnie.:)





11 komentarzy:

  1. dzieci nieźle nachlapały ;) a butki takie bym też chętnie ponosiła, no ale teraz by mi wypadało samej coś podłubać !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa różne tematy i trzy? Cztery? świetne wykonania: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Rano naskrobałam komentarz - pani z Klonowej świadkiem - i jak to się stało, że ślad po nim zaginął? Jakiś spisek sprzętu i netu!
    ATCiaki extra... w takich butach można cały świat przewędrować, a w kwestii wyboru ręce umywam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne! Te z trampkami niesamowite;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha! Ciekawa interpretacja. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ATC rewelacyjne :) ale te trampki! aaa! cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ateciaki ;) Świetnie zinterpretowałaś tematy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chciałam powiedzieć, że już dołączyłam Twoje ogniwa do mojego łańcuszka... wygląda pięknie... dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jakie świetne glany, też bym takie chciała ;) Przesłanie też trafione, a razem dają ciekawy kontrast. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń